skin, skin som den sol du är

jag vet inte varför, men ärligt - jag vill inte sluta tänka på dig
du bara kom från ingenstans en dag och vände allt från botten till toppen
och idag när ja såg dig, du bara stod där som en sol & lyste upp hela världen '






idag var de skola då, och de var en otroligt seg dag och de lär väl bli så varenda måndag, usch!
de blev inte bättre när jag satt där inne på vår 1timme & en kvarts mattelektion av att sofia smsade mig och skrev "jag och amanda har slutat nu, nu ska vi äta varsin chokladboll" , haha de sög verkligen att sitta där och jobba matte då. men tiden gick endå ganska snabbt tillslut, maja & jag hade riktigt roligt tyckte jag, haha!
efter jag slutat gick jag ut och mötte sofia & amanda i framgången, och så köpte jag en chokladboll oxå (a)
sen gick vi till bussen, amanda åkte hem & jag åkte med sofia ner till stan. vi gick typ runt lite oså medans vi väntade på malin, och så träffade vi även matilda en stund, riktigt kul att se dig! :) sen när malin kom fortsatte vår dag på stan & den avslutades på mcdonalds! ;)
sen åkte jag hem och har bara haft en seg och tråkig kväll, ska snart gå & lägga mig.
känns som de är väl behövt efter den här skoldagen!

ha de så bra !

alexandra axner





Kommentera här: