♥ synd att du är så söt

när jag vaknade imorse mådde jag mycket bättre än igår. jag gick upp & fixade mig i lugn och ro. orkade inte stressa till skolan bara för stödmatte lektionen. de får vänta! haha. gick iväg till skolan i kylan sen iallafall, och ja det är fan kallt ute nu. det är inte roligt alls :(

har varit en lugn dag, efter skolan gick jag hem till mig med en vän, vi kollade på film och tog det lugnt. ganska mysig dag faktiskt. tycker jag iallafall. han gick hem ganska tidigt, runt sex nångång. och sen kom mamma hem & så hjälpte jag henne lite med maten. sen åt vi kyckling med ris & curry. älskar det! speciellt när de är chicken â la mama, haha nej men jag menar när hon lagar maten! ;)

nu börjar klockan bli mycket. men jag har sovmorgon imorgon, ska bli riktigt skönt! men borde ändå gå & lägga mig nu. finns inget uppe å göra ändå. och min varma sköna säng väntar nog på mig!

så ni får en puss av mig & så säger vi godnatt då! PUSS!







och jag saknar dig Linn! hoppas man snart får komma å hälsa på dig i nya huset !? (a)

Kommentera här: