Förutom Valborg så är det faktiskt en annan ännu mer speciell dag idag

För min fina vän Amanda fyller faktiskt 18!! Wiho!

Stooort grattis gumman! Vi ska se till att din dag blir grym, hihi loveu




Tänkte berätta lite om gårdagen också, för då började vi nämligen firandet för vår fina vän. Jag, Maja, Sofia och Evelina var hemma hos henne och åt supergod mat & supergod efterrätt. Skitmysig kväll med väldigt fina vänner!

Slänger in några bilder från Evelinas blogg, eftersom min mobil är lite cp när det handlar om att ladda in bilder i datorn... Och på tal om Evelina, min oooootroligt grymma vän tog även körkort igår! GRYMT!

GRATTIS TILL DET!




Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer Ida W hit och sen drar vi tillsammans på förfest och möter upp resten av de gooooa sällskapet ikväll! Kommer bli grymt! Vet iallafall att det blir bättre än förra Valborg, de är huvudsaken! Plus att vi kör lite extra ikväll eftersom det är fler saker att fira! ;)

Ha en skitbra kväll allihopa för det ska jag ha! PUSS PUSS

Kommentera här: