Studenten närmar sig

Hej på er!

Idag hade vi mössprovning + beställning i skolan, inför studenten.. Det känns lite skrämmande att det är så nära nu. Vad fort tiden går, jag fattar inte det! Hur snabbt har inte dom här åren på gymnasiet gått liksom? Och nu är vi inne på sista året. Det är gaaaaaaalet. Snart har jag ingen klass kvar och inte heller nån skola att gå till på samma sätt. Faktiskt lite sorgligt när man tänker på det..

HALLÅ? Är inte jag typ fortfarande nio år? Fatta att vi tar studenten SNAART!!??



Aja, hursomhelst tycker jag att det är kul att gå i skolan nuförtiden. Finns ju såklart vissa tråkigheter som alltid. Men jag försöker ta vara på varenda dag nu, med tanke på att det närmar sig slutet... :(

Har varit en helt okej dag iallafall! Var med Ida och Maja efter skolan, åkte till Västerleden och gottade oss. Fy! Det får inte bli en vana (Tyvärr har det redan blivit det, meen men...) Efter det åkte vi iallafall hem till Maja en sväng & sen skulle vi lämna tillbaks Ramas mobil, så vi träffade honom, Isam, Fuad och Momo en stund vid skolan innan vi åkte tillbaka till Maja igen och slöade, snackade osv resten av kvällen! :D

Nu ska jag snart sova, så godnatt på er! PUSS & KRAM

Kommentera här: