Snart dags för långhelg!

Hallådär! Vad hände med bloggandet undrar jag..?! Det undrade tydligen Cicci också idag så jag kände att det var dags att skriva lite! ;)

Vad har hänt på en vecka då..? Ja, dagarna går snabbt och inte mycket blir gjort. Går till skolan och är där, men är inte där mentalt.. Tänker ingenting liksom, har gjort tre prov utan att plugga. Klarade geografiprovet, så nu håller jag tummarna för marknadsföringen och internationell ekonomi-provet! :D

Nu är vi iallafall lediga lördag till tisdag så det känns skönt! Måste jobba ikapp en hel del, plus jobb i helgen och så är det 50-dagarsfesten på Valborg. Egentligen är det mindre än 50 dagar kvar då.. Studenten är nära nu! :)

Detta blev ett otroligt ovärt inlägg, utan bilder.. Yep, mobilen krånglar som vanligt och jag är trött.. Sov så gott! ;)

Godnatt mina fina!

Kommentera här: