4-års jubileum för bloggen igår

Hej hej på er!

Igår jobbade jag 8-21 så jag hann aldrig blogga, hade egentligen tänkt göra det eftersom att min blogg fyllde 4 hela år igår. Helt galet att jag bloggat så länge.. Okej, det är ju lite till å från men ändå! :) Aja, grattis till bloggen iallafall!! :D

Idag är det iallafall sista dagen på 2012 och det är mycket saker som står på schemat! :)

Vaknade precis, så nu ska jag duscha och fixa de sista här hemma, sen till stan å fixa det sista där. Och runt två-tiden kommer även Cissi hit (Maja är redan här), så då gör vi iordning allt annat! Ska bli så kul ikväll!! :D

Kommer blogga ordentligt sen när jag har tid. Ska iallafall ta kort ikväll :)

Puss på er och gott nytt år!!! Jag önskar er ett bra 2013!!

Två bilder från min, Märthis, Elin och min brors spelkväll som vi hade i lördags :)

Kommentera här: