Helgens festligheter!

Hallådär!

Varit upptagen i helgen med att festa och ha kul. I fredags gick jag ut på Harrys tillsammans med Maja, Michaela och Elin. Vi var först hemma hos Michaela och förfestade vilket var mycket trevligt! På krogen träffade man ju folk man inte sett på länge som också var kul, men annars så är ju Harrys bara gamla vanliga Harrys liksom, men hade en superbra kväll iallafall!
Det resulterade till en seg dag på lördagen, låg typ i sängen hela dagen, innan det var dags för festligheter igen. Vi köpte med oss mat från Ming, jag och Maja och sen åkte vi hem till Ida och åt där innan vi började festa lite smått. Även Ida W och Amanda kom dit och gjorde oss sällskap. Jag var inte alls pepp, men de blev en lyckad kväll ändå! Kul att få umgås med mina nära vänner igen, har verkligen saknat det! 

I lördags natt sov jag i Christoffers lägenhet, för att han inte var hemma. Skönt att få vara ensam, haha nu när jag liksom bor i mammas soffa för de mesta så var de skönt att få sova i en egen säng för en natt, haha... Så igår iallafall så fick jag ett ryck att snygga till lillbrorsans lägenhet lite, så jag åkte till Underbara hem och köpte lite fina saker och påbörjade ett litet projekt där. Senare under kvällen kom min saknade syster, Niklas och lilla Marlon på besök så det blev ännu en tacokväll hihi, inget mig emot!
Har med andra ord haft en väldigt bra helg, så nu är det bara att ladda om inför nästa helg! ;)
 
 

Kommentera här: