Äntligen hemma!

Heeej! Flygresan gick bra igår och det känns underbart att vara hemma! Maja och Ida hämtade mig på flygplatsen och så spenderade jag dagen med dom, mina älskade vänner! Hann även med en liten sväng till Grappa för mys med mamma innan jag åkte till pappa för att packa upp och tvätta. Han bjöd på favoriten makaroner & korv och jag var lyckligast i världen haha! Blev en mysig kväll med pappsen och sen tidigt i säng med tanke på att jag var så trött. 

Idag är jag också trött men jag tror inte jag får så mycket jet-lag (verkar kunna ställa om kroppen direkt och det är ju skönt). Vi åkte till Rekarne och hälsade på idag, trevligt att träffa gamla lärarna! Sen blev det en lunch på Waynes, åt som vanligt bulgur och kycklingspett! En trevlig dag har det varit! Har även hunnit träffa på andra fina vänner på stan idag och nu på kvällen kom min älskade bror förbi och sa hej. Sååå härligt att va hemma igen hos alla nära och kära! Ikväll ska jag och mamma äta varma mackor och titta på Let's Dance! Go Kenza ;) 

Ha en fin kväll hörrni! Så hörs vi! 
 

 
 

Kommentera här: