Ett litet inlægg från Geiranger

Hej hej dærhemma! Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men som jag skrivit tidigare så ær det nåt fel på blogg.se (før mig), så jag kan inte uppdatera bilder via datorn och via mobilen ær det inte lika kul. Just nu sitter jag på jobbet, inatt ær en lugn natt. Det behøvs det också! Senaste tiden har varit som vanligt i princip, førutom att jag hade Maja på besøk, det toppade det mesta hærborta! Jag hoppas att hon kommer tillbaka och att jag får fler besøk hemifrån i sommar. Nåt annat kul som hænt ær att jag ska få børja jobba æven dagskift i receptionen, børjar på onsdag. Ska bli skønt med lite variation och æven kunna hænga med i svængarna nær det gæller "utelivet" hær i Geiranger ;) 

Hursomhelst så hoppas jag på att jag får ordning på min dator och blogg.se så att jag kan børja blogga ordentligt igen, før jag saknar faktiskt att skriva. Annars så vet jag vad jag ska køpa nær jag får min næsta løn, en ny dator. Før jag tror minsann det ær min dator det ær fel på och inte blogg.se. Jo, en ny dator vore något tror jag ;) Fast det kanske får vænta tills i høst. Det visar sig! Nu ska jag in och fortsætta med tvætten, ni vet sånt ska man också gøra som nattvakt - tvætta gæsternas klæder. Jaja, det ær væl kul med nåt utøver det vanliga "nattgørat", så jag klagar absolut inte ;) Detta inlægg dæremot blir rætt tråkigt, svartvitt liksom. Inga bilder att låna från receptions-datorn direkt. Om ni inte vill ha bilder på lunchbookings, haha ska slænga in lite bilder så småningom! 

Ha de så fint dærhemma så ses vi snart igen! Puss från mig och fjorden!

Kommentera här: