Första advent

Hallådär! Dålig uppdatering här på bloggen märkte jag nu. Har bott på jobbet i helgen känns de som, haha.. Man jobbar, kommer hem och sover och går upp till jobbet igen liksom, allt däremellan är rätt luddigt. Och inte har jag hunnit julstäda och pynta heller. Tur att jag har en liten lägenhet så att det går fort, får försöka göra det i veckan så att det blir julmysigt här också! 

Idag efter jobbet så körde jag ett boxningspass med mamma på Friskis och sen åkte jag hem och duschade innan vi skulle iväg och äta pizza med mammas nya kille och hans två döttrar. Det var en trevlig kväll men nu är jag helt slut i kroppen så det är vääääääldigt skönt att ha landat här i soffan kan jag tala om!

Detta är hittills det enda julpynt jag har här hemma, får införskaffa lite mer i veckan! Men ändå, vad mysigt det blir direkt bara man har en ljusstake i fönstret. Älskar julstämning! Ska mysa ner mig framför Greys nu, sen ska jag sova så att jag orkar med morgondagens jobb! Puss å godnatt med er!
 

Kommentera här: