Stockholm, Ledin och fina vänner ★

I fredags åkte jag upp till Stockholm och träffade Alina och Louise. Vi var på Gröna Lund och lyssnade på Tomas Ledin bland annat. Sån stämning! En riktigt fin sommarkväll med två favorittjejer! Sov kvar hos min morbror så senare under kvällen drog vi oss ut i Stockholms nattliv och var hemma alldeles försent. Det var två trötta tjejer som vaknade av solen på lördagsmorgonen, dock tvingade vi oss iväg och brunchade å shoppade lite innan tåget gick hem igen. En försening på ca tre timmar avslutade vistelsen i huvudstaden. Alltid nåt som händer när jag och Louise är på resande fot haha!














Trotsade min trötta kropp på lördagkvällen och drog mig ner till Grappas uteservering, mötte upp en jobbarkompis å hennes vänner. Vi förflyttade oss sedan till O'Learys och lyssnade på livemusik vilket var jättetrevligt. Uteserveringstiden här i Eskilstuna är såååå mysig! Speciellt nu när man varit i Norge de senaste somrarna å missat det. Känner nu att jag gjort rätt som åkte hem tidigare i år så jag fick uppleva lite av sommaren här också :) 

Kommentera här: