Moon Dragon Hotel

Idag åkte Cecilie iväg på en tre-dagars yoga"camp" som ligger en halvtimme härifrån. Jag valde att stanna kvar, yoga och vegetarisk mat är inte riktigt min grej. Hade dock varit lite kul att testa, men det får bli någon annan gång. Istället så stannade jag kvar här i centrum av Chiang Mai. Jag checkade in på ett mysigt och fint hotell idag och har verkligen bara tagit det lugnt och varit för mig själv hela dagen. Finns en pool här också så jag låg där och läste och så simmade jag lite under dagen. Såå skönt! Funderade på att avsluta dagen med massage men jag sparar det tills imorgon istället. Blev en "hemma-kväll" här på mitt hotellrum. Har en stor och superskön säng så jag skulle i princip kunna ligga här hela tiden haha! 
Imorgon tänkte jag försöka sola lite (om solen kommer in här på hotellområdet). Återstår att se! Annars tänkte jag gå och titta ifall det finns någon typ av dagstur man kan göra! Ska iallafall gå till "Asian translation center" och hämta min polisrapport som dom förhoppningsvis har översatt till engelska imorgon :) Får helt enkelt se vad morgondagen har att erbjuda! :) Godnatt godnatt!
 

Kommentera här: