Tiden springer iväg

Tänk att det redan är juli och halva sommarlovet har typ gått. Helt sjukt! Jobbar juli månad ut och sen några dagar in i augusti och sen tänkte jag försöka åka till Geiranger och hälsa på innan jag ska tillbaka till plugget. Känner verkligen hur jag saknar att vara där i år!
 
Anyway, det har varit midsommar också och den firades ute i Oscars sommarstuga med ett härligt gäng! Vi åt gott, drack snaps, sjöng snapsvisor, lekte lekar, spelade kubb, dansade och hade en toppen kväll. Solen tittade till och med fram så jag måste säga att det var ett riktigt lyckat midsommarfirande. Så mysigt eftersom jag inte varit hemma och firat midsommar i Sverige de senaste tre åren. Åkte hem ganska skapligt ändå för att jag skulle till Gotland dagen efter.
 
 
Kom fram till Gotland på lördagskvällen och Christoffer kom å hämtade mig, vi åkte hem till honom där Amanda och Emelie hade gjort i ordning tacos. Blev en mysig kväll ute på landet! Dagen efter åkte jag till min syster å umgicks lite med familjen i Väskinde. Känns så konstigt att man inte bor där längre, så det var skönt att få krama om dem och barnen. Måndag å tisdag spenderades med Louice, vi myste ute i solen där hon bor, tog en fika på stan å strosade runt och så blev det även en kväll med god mat och dryck inne i Visby. Dagarna gick alldeles för fort men snart är jag tillbaka på ön igen! 
Någon som gillar grädde tror jag... ;)
 

Kommentera här: