Våren börjar kika fram.

Hallådär!

Inatt har jag lite svårt att sova. Så mycket saker som har hänt i mitt liv senaste månaden som jag inte hunnit reflektera över förrän typ nu. Sagt hejdå till Eskilstuna och flyttat till Gotland, från att bo ensam till att bo med min syster å hennes underbara familj. Börjat plugga på heltid igen efter typ fyra års uppehåll, till något som jag inte hundra procent känner för. Så det är väldigt mycket tankar som snurrar runt kan jag säga er. Det är en stor omställning, på både gott och ont. 

Jag trivs jättebra här i Visby och min klass är toppen den också, men det är jättetungt i skolan och motivationen sjunker i botten ibland. Alla säger att det det blir bättre men jag ställer frågan till mig själv om jag verkligen vill lära mig det vi ska lära oss. Ibland känns det som helt rätt val och att det kommer bli bättre men ibland känns det inte alls som min grej. Det är sjukt förvirrande.. Jag har lovat mig själv att verkligen känna efter den här terminen så jag hoppas att det blir en bättre feeling eller en så dålig att jag kan välja bort det och låta framtiden bestämma vad som händer typ haha.. 

Anyway, förutom det så har Visby bjudit på riktiga vårkänslor senaste veckan. Jag har fått så mycket vårsol på mig att energin och humöret är på topp och jag går runt med pirr i kroppen mest hela dagarna. Längtar tills riktiga våren å sommaren är här! Träningen flyter på den också och det känns verkligen skönt att jag har motivationen tillbaka!

Och är jag inte i plugget så är jag här hemma och busar med dom små liven. Älskar dessa alltså! Trots att dom väcker mig kl 6 varje morgon å röjer runt i huset varje dag så kan man inte låta bli att älska dom till tusen! Två riktiga guldklimpar! 
Marlon när han hade "bakat" kakor.
Här sitter dom å äter popcorn i soffan som har kuddarna på alla andra ställen än där de ska vara, haha!
Och här är Noah när han vill se ut som Pippi. Så himla söt!

Nuu har jag rensat kvällens tankar i huvudet och känner mig lite lättare. Tänker iallafall försöka sova lite så jag orkar med morgondagen! 

Puss å godnatt mina vänner.


Kommentera här: