Andra veckan avklarad

Hej hej!


Två veckor av utbildningen avklarade nu då och idag har vi simmat 200m med kläder på, "lärt känna" flytvästarna och "livräddat" varandra i vattnet bl.a. Allt detta ifall om vi någon gång kommer behöva nödlanda i havet. Har dessutom sett en hel del filmer om flygplanskrascher denna vecka så nu är vi rejält förberedda på det värsta som skulle kunna hända inom flygbranschen. 

Hursomhelst så springer veckorna förbi och jag är fullmatad med info även denna vecka så det ska bli skönt med långhelg!

Nu ikväll så träffade jag Linn, som jag inte sett på alldeles för länge. Vi åt middag ihop och pratade ikapp allt som hänt sedan sist. Sämsta carbonaran jag ätit men i övrigt en jättemysig kväll! Nu är jag hemma igen och ligger i sängen. Ska bli sååå skönt att sova!

Godnatt!

Kommentera här: