Sista helgen i lägenheten

Hallådär!


Då har ännu en helg flugit förbi och snart är februari slut. Igår hade jag en sista fest här eftersom jag flyttar ut på tisdag. Det var en jättetrevlig kväll som slutade med utgång! Först drog vi en sväng till Surfers och sen blev det även Munken (ångrar alltid att jag drar dit men ändå hamnar jag alltid där av någon anledning haha). Hade inte varit ute på länge så det var ändå lite kul att komma ut å se lite människor haha! 

Idag har jag varit lite bakis å seg och inte gjort mycket annat än å chilla. Nu på kvällen har jag hängt med Rosalinda och Amanda ute i Träkumla, vi åt tacos och catchade upp om allt som hänt i livet sen vi sågs sist. Alltid lika mysigt att vara med dom och jag är så tacksam att jag har dom i mitt liv!

Nu ska jag snart försöka sova så att jag är pigg å orkar städa ur lägenheten och fixa imorgon. Godnatt!  

Här är tre suddiga bilder från igår med Frida, Therese och Kalle & så en från ikväll på fina Rosalinda:


Kommentera här: