Sista januari

Har haft några toppendagar senaste veckan. Jag är dålig på att blogga men det är för att jag är så dålig på att ta bilder. Blir liksom en ond cirkel ;) 


Hursomhelst så har jag haft många fina dagar senaste veckan, Stephanie har varit här sen i torsdags och vi har hunnit med att umgås lite med min systers barn, sen har vi spelat badminton med en del av gänget här och jag var såklart sämre än Stephanie men  det var nog lika bra, annars hade hon väl varit arg på mig resten av veckan haha.. 
Det är en kul sport iallafall, å jag var ändå lite överraskad att jag var rätt så duktig! I fredags efter vi spelat badminton så var vi hemma hos Christoffer några stycken å drack lite och umgicks, mest för att försöka distrahera honom från vad vi planerat på lördagen. För i lördags var det ÄÄÄÄNTLIGEN dags att fira hans 30-årsdag. Kunde inte ha blivit en bättre dag! (Skriver om det i ett annat inlägg) men han var så glad och det var så skönt att se!  

Resten av helgen har jag spenderat med Stephanie, lite godis och en bra serie. Vi började titta på the OA. Mycket konstig serie men väldigt bra så vi fastnade med den och har nu sett klart första säsongen. Oklart om det blir fler ännu men vi får se! 

Är så glad och upprymd efter den här helgen, trots att jag egentligen bara pausat mitt liv från kaoset jag borde ta tag i nu, men jag blir så glad av alla mina fina vänner i min omgivning, Stephanie och min familj så allt annat känns liksom inte som ett problem :) Men nu är det dags å trycka på play igen och börja söka lite jobb, strukturera upp eventuellt plugg osv osv.. 

Tack januari och välkommen februari!

Kommentera här: