I Halmstad igen

Godmorgon!


Igår flög jag mina sista traineeflygningar och avslutade dagen i Halmstad. Fick med mig en påse med daimgodis hit av en av tjejerna på jobbet, haha så gullig! När jag kom fram till hotellet gick jag och köpte en hamburgertallrik från grillen här bredvid. Lyxlivet... 🙄 sen tog jag bara en dusch och somnade direkt. 

Vaknade för en stund sen och känner mig lite krasslig och är jättesnorig. Typiskt bara för att jag har min linecheck idag. Det är alltså idag jag ska bevisa att jag kan allt jag lärt mig under linetrainingen. Är lite nervös! Men tror att det kommer gå bra 😊 Hoppas jag känner mig lite piggare bara sen i eftermiddag när jag börjar flyga. 

Kommer avsluta i Halmstad ikväll också så det blir ännu en natt här. Men jag gillar Halmstad, det är mysigt här och hotellet är också bra! Nuuu ska jag ner och äta lite hotellfrulle och sen upp igen å vila upp mig in för eftermiddagspasset. Puss på er! 

Kommentera här: