24

Idag är det ingen vanlig dag för det är faktiskt min födelsedag, hurra hurra hurra! Imorse sjöng Stephanie för mig och skämde sen bort mig med blommor och pannkaksfrukost. Världens finaste ♡


Nu är jag tillbaka på ön igen och kvällen spenderades här hemma med min syster och barnen. Har haft en jättemysig födelsedag iallafall och är så glad att jag har alla mina nära å kära runtomkring mig! Nu ska jag snart krypa ner och sova eftersom jag skriver högskoleprovet imorgon. Längtar tills det är överstökat och jag får spendera kvällen med mina fina vänner! 

Hursomhelst har jag iallafall haft några jättemysiga dagar i Stockholm. Hann med å träffa Ida igår också över lunchen och sen på kvällen tog jag och Stephanie en öl med hennes kusin å sen åt vi jättegod middag hemma med hennes familj! Och så såg vi ju förresten bio i onsdags, skönheten och odjuret! Den var jättemysig! 

Godnatt från 24-åringen haha 😉

Kommentera här: