lösnaglar ;)

heheheh sitter här inatt igen, och idag fixade jag & sofia lösnaglar. grymt snyggt, men lite jobbigt & ovant.
men jag börjar vänja mig nu, men fortfarande lite svårt att smsa, ;p
tänker sitta uppe länge inatt så jag kan sova länge imorgon, så jag är pigg på nyårsnatten :)
ska ju fira tillsammans med christian och hans familj & släkt, ska bli riktigt mysigt!
 
idag kollade min familj på en lägenhet i stan, helt okej faktiskt. men luktade inge fräscht där, sofia var oxå med men hon kollade mest in snyggingen som bodde där, haha tror han samlade på näs spray, de hade en hel skål fylld med såna.
sen gick vi ner till stan, fikade på waynes & pratade massor. jag gillar waynes coffee, det är mysigt där. & alltid trevligt med dig sofia.

ja allihopa, om jag inte hinner skriva mer hopps jag att alla får ett riktigt gott nytt år, och en mysig nyårsnatt eller iallafall en nyårskyss ;) <3

Kommentera här: