30 december

nu är det inte långt kvar av dehär året.
så idag tänkte jag dra ner till stan med sofia & amanda och kolla runt lite på rean, jag ♥ rea!! funderar på att byta skorna jag köpte igår. klacken är ju så hög, vet inte om jag orkar gå runt med dom. haha får se hur det blir när jag kommer till stan. ska iallafall gå och fixa mig nu. måste städa rummet och fixa lite saker innan jag åker till pappa också, för efter stan idag drar jag till sparreholm. och ikväll kommer min syster och hennes kille på besök, det ska bli riktigt mysigt!

får se när jag skriver, tror inte det blir mer ikväll iallafall. men innan nästa år blir det nog, eftersom jag ska vara hemma på nyårsafton! och nej, jag gör det inte frivilligt. men hursomhelst är det så iallafall.

nu måste jag skynda mig, ha en superbra dag!

Puss

Kommentera här: