♥ världens bästa pappa

i söndags kom michaela och hennes familj och hämtade upp mig, sen släppte dom av mig & michaela i borsökna och där låg vi och bara tog de lugnt hela dagen, vädret var väl inte direkt så badvänligt och vi var nästan helt ensamma vid badet. vi pratade om allt mellan himmel och jord typ, jättemysig dag! sen drog vi hem till mig och grillade och senare cyklade vi ut och träffade lite folk & sen sov hon hos mig. i måndags låg vi typ i sängen heela dagen och slöade som fan.
och sen runt sju åkte jag till pappa! hann träffa min syster och oliver en stund idag också innan jag åkte tillbaka till mamma. igår hade jag en heldag med pappa, vi åkte och handlade lite grejer och hyrde två filmer och hade en riktig myskväll! 

snart kommer michaela hit, senare ska vi ner till stan och äta nåt och ikväll blir det paaarty! ska ta med kameran och försöka ta lite bilder, puss på er


bjuder på en gammal bild på mig och pappa, helt klart världens bästa
 

Kommentera här: