suuuuunshiiiine

tja! har jobbat från tolv till fem idag. tråkigt med tanke på hur skönt de hade varit å badat hela dagen idag. aja när jag kom hem drog jag och maja till vilsta. fick sällskap av marcus och vera lite senare och så träffade vi nåra andra också! ganska trevligt faktiskt! vi drog hem hit sen och har bara snackat osådär.

på midsommar hade vi askul, var ju ute i hällberga på fest. jättemycket kul folk kom dit så de var en lyckad kväll! eller vad säger du maja? ;) aja igår var vi ganska trötta och så, så vi cyklade och åt lite pizza och sen hem till maja dit amanda kom också. lite senare drog jag hem och duschade oså, fixade lite ny energi, träffade jenny och så cyklade vi på fest. haha skittråkigt var de, så vi drog till rasmus där de var några och bara tog de lugnt.

såå nu är ni lite uppdaterade. orkar inte blogga så mycket nu på lovet, speciellt inte när de är fint väder ute, men jag lovade ju lite bilder från midsommar så jag laddar upp nåra stycken i ett nytt inlägg. puss på er & hoppas ni hade en bra helg!  

Kommentera här: