God jul & gott nytt år!

Hallåååj! Bloggen hamnar återigen lite i kläm. Här lever livet och jag mår bra, förutom den ständiga förkylningen som kommer tillbaka. Igår kom Sara och Märtha äntligen hit till Sydney, sååå underbart att få krama om min älskade Märtha igen efter ett år!! 

Och julen spenderade jag tillsammans med min nyfunna vän Alina och en hel drös andra människor på en båt. Det har varit en regnig jul även i Sydney men vi hade de bra ändå! Har blivit mycket fest och lite sol senaste tiden, så nu är det dags att bättra på brännan lite ;) Har återigen flyttat in hos italienarna (med Märtha och Sara denna gång) så nu är de nära till Bondi beach! Saknar dock city-livet och Maze-livet redan, kommer aldrig glömma den tiden! 

Snart är det nyår också, kommer antagligen bli magiskt här i Sydney! Om vi inte hörs igen innan dess, sååå önskar jag er gott slut och ett gott nytt år!!! 













Kommentera här: