Torsdag 13 Juni

Hallådär! Hoppas att ni har det bra där hemma. Med mig är det fint iallafall! Brände mig dock i solen igår, så de är lite ömt i ansiktet, men annars så! :) Tur att det finns smink! Aja, på min lediga dag igår så låg jag i solen med Shayenne och Aneta, vi gick också ner till hamnen och åt glass och bara njöt av solens strålar. Hur underbart som helst!
 
Efter middagen så gick jag med Samuel, Ida och Jacub upp till den härliga utsiktsplatsen som jag redan har visat bilder ifrån. Sist jag var där åkte vi bil upp men igår GICK vi, 4 km i uppförsbacke hela tiden, fytusan vad jobbigt det var. Men på tillbakavägen gick det lättare, då var det ju 4 km nerför isället. Haha ja, men de lär ju vara såna här "utflykter" man kommer göra här i trakten framöver, så det är bara att vänja sig! 

Uppför denna slingrande backe gick vi, en evighetsväg som aldrig tog slut kändes det som! Haha..
 
Senare på kvällen var det "vinkväll" på ett ställe nerför backen som heter Villa nånting, så vi förfestade några stycken från personalen på hotellet och sen gick vi dit och fortsatte kvällen där. Mycket trevlligt. Det är typ såhär rutinerna ser ut och säkert kommer se ut framöver. Sova, äta, jobba, festa, sova, äta, jobba osv.. Haha vilket liv, men änsålänge känns det bra iallafall! ;) Hade hursomhelst en bra ledig dag igår, nästa gång är om en vecka igen.
 
Ikväll ska jag jobba extra. Har städat idag som vanligt 8.30-15.30 och nu ikväll ska jag få jobba extra i serveringen, ska bli jättekul trots att jag är sjukt trött. Men de är bra att "få in en fot" haha, och pengar är ju bra att ha så why not! :) Skönt med variation om inte annat! Well well, inte så mycket annat som händer nu! Blev ett skapligt långt inlägg också, men de är ju trevligt ;) Puss på er!

Kommentera här: