Hallådär!

Jag satt och var lite småirriterad över att mina vänner är så dåliga på att blogga haha sen insåg jag att jag själv är minst lika dålig! Har ju inte bloggat på flera dagar.. Hehe har nog helt enkelt fokuserat på era bloggar istället! Tror nog ni känner er träffade, så nu är de dags å uppdatera hörrni!! 

Hursomhelst, sen sist har de inte hänt så mycket. Jag hade fyra lediga nätter, festade två av dom. Det är lika galet här varje gång som man festar! Plus att vi har haft 17e maj och norrmän i parad som har sjungit och hurrat för Norge haha! Och personal-teamet som har kommit hittills är toppen. Så förutom när jag arbetar så sover jag, umgås med härligt folk, spelar biljard, fikar och har de allmänt bra :) vi har dessutom haft riktigt härligt väder här i flera dagar, sånt blir man glad av!

Nu ska jag snart på arbete igen, men de brukar ofta komma folk till lobbybaren nuförtiden så jag har alltid fullt upp, nätterna brukar gå ganska så snabbt ändå! 

Här kommer lite random bilder från veckan som varit! Puss på er 












Kommentera här: