Dag 1

Hallådär! Nu har jag precis landat i mitt hotellrum här i Bromma. Idag var första dagen på utbildningen, flygvärdinna-utbildningen alltså. Så från och med nu kommer jag vara i Stockholm några veckor framöver. Det ska bli spännande!


Idag var det i stort sätt bara introduktion, presentation inför varandra och så provade vi även uniformen. Sen har jag hängt med tjejerna från Visby-basen, alltså de som jag kommer jobba ihop med i sommar. Vi åt middag på Max haha, kommer troligen vara sista gången jag äter där under dessa veckor. Eller jag ska väl försöka laga middag hos min morbror, nån kompis eller Stephanie iallafall så jag slipper slösa alla mina pengar på utemat. 

Är supertrött efter alla nya intryck idag och tänkte försöka sova om en stund så jag är redo för en lika lång dag imorgon!

Godnatt med er!

Kommentera här: