Påskafton

På påskafton var vi hos morfar och åt mat och umgicks. Det var mysigt att träffa honom, blir ju inte alltför ofta nuförtiden så man får ta vara på de få stunderna! 


På kvällen åkte jag å Christoffer tillbaka till Eskilstuna och jag mötte upp Louise å Ida för en liten catch up och "fördrink" innan vi gick vidare till Carina som firade sin 24-årsdag. Hade en jättekul kväll som slutade med att vi gick ut i Eskilstuna. Kul att träffa på lite välkända ansikten och dansa! 

Avrundade sedan min Eskilstuna-vistelse på söndagen med brunch hos Elin med Cissi och Märtha, suuupermysigt! Å sen fick jag samåka till Stockholm med Cissi. Blev sedan lite häng på söder med henne innan jag åkte vidare hem till Stephanie och spenderade söndagen å måndagen med henne. Igår spelade vi biljard och shuffleboard, sjukt kul faktiskt! Även skönt att komma upp till Stockholm å "landa" lite i allt innan utbildningen drog igång! 

Kommentera här: