Sommarens sista suck

Jaaaaha, nu börjar även denna sommar lida mot sitt slut. Men oj vad den har varit bra och händelserik ändå! Nu har jag äntligen fått flytta in i till stan också och snart är alla favoriter tillbaka på ön och ordningen börjar återställas inför hösten. Gotland är fint på sommaren men betydligt mysigare på hösten när det inte är smockat med turister, så jag kan faktiskt vara helt ärlig när jag säger att jag längtat lite.

De sensate veckorna har jag hunnit med ett besök i Eskilstuna och Stockholm under Pride och även haft lite besök här hemma på ön, av både Cissi och sen av mamma, Gustaf och Ellen. Förutom det har jag passat på att njuta av det sista dagarna av sommaren här på Gotland och även blivit erbjuden förlängning på jobbet. Det känns bra! Fixade ju med lägenheten och det innan så det är skönt att jobbet också kommer finnas kvar i höst. Förutom det är jag som vanligt sämst på att blogga, såååå här är lite bilder huller om buller från de senaste veckorna iallafall! Har hunnit bebisgosa också, med både min syrras lilla Elliot och även Elins lilla Bianca. Tänk vad det är mysigt med bebisar! Och tänk vad härlig sommaren har varit ändå!

Kommentera här: