Dop för lilla Bianca

I slutet på november så döptes Elin och Kims lilla dotter Bianca. Jag kan fortfarande inte fatta att Elin fått barn ens och att dom liksom är vuxna och är en familj. När jag och Elin lärde känna varandra handlade livet allt annat om att ta ansvar, vi har varit med om så sjukt mycket galenskaper tillsammans och haft the time of our lives tillsammans för några år sedan. Och nu är hon mamma. Till världens finaste lilla Bianca. Är så stolt. Haha, sjukt fjantigt. Men det är jag, och allra helst när jag såg dom tillsammans i kyrkan. Så himla fin mamma till Bianca. Fina familjen! Och fina Cissi som gudmor till Bianca. Jag är så glad för deras skull och dopet var jättefint. Och Bianca är helt sjukt söt. Titta bara här:

(null)
(null)
(null)
(null)
Fina familjen!
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera här: