Efter regn kommer solsken sägs det

Har precis kommit hem från en mysig kväll hos Kalle med delar av mitt favoritgäng. Middag och skönt häng som alltid! Nu ska jag försöka sova så jag kanske orkar plugga matte imorgon.


Ett plus med denna dag: 

Min hyresvärd har hittat en ny hyresgäst till lägenheten och jag slipper betala ännu en hyra. Det känns såååå skönt och en liten sten från bröstet har släppt. Det betyder dock att jag flyttar från Visby nästa vecka, vilket känns lite tråkigt. Men jag ska bo hos min syster (en mil utanför Visby) igen så det känns ändå bra och jag är så glad och tacksam att jag får bo hos dom gratis ett tag framöver tills allt löser sig med jobb å man kommer på fötter igen! 

Känns verkligen som allt som varit jobbigt kanske löser sig ändå, en sak i taget liksom men det är skönt att det går framåt iallafall! 

Kommentera här: