Lite Almedalsvecka och Kallis

Äntligen har jag slagit mig ner i soffan efter en lååång arbetsvecka. (Har börjar 06 varje dag så det ska bli så skönt med sovmorgon imorgon!!) Som ni vet är det ju Almedalsveckan här på Gotland denna vecka och det har fyllt Visby med tusentals människor. Vi har haft mer än dubbelt så många avgångar med våra flygplan och så har det varit minst lika många avgångar till med andra bolag så lilla Visby flygplats har invaderats med både turister och flygplan haha.. 


Och förutom att flyga denna vecka har jag hängt lite på stranden, varit på stan å shoppat lite, ätit gott och hängt på uteserveringar. Har även hunnit med två kvällar på Kallis och umgåtts med härliga människor. Igår spelade Hoffmaestro och det var sjukt bra! Så himla härlig stämning och så mycket människor. Älskar såna tillställningar och Kallis är så himla mysigt tycker jag!

Nu ska jag se lite OITNB och bara ta det lugnt. Väldigt välbehövligt efter denna vecka! 

Kommentera här: