Midsommarhelgen 🌾

Midsommarafton spenderades ute i TrĂ€kumla hos Amanda med hĂ€rligt hĂ€ng. Vi gjorde kransar, Ă„t mat, sjöng snapsvisor, snapsade, lekte lekar, dansade och hade det asbra! Jag hade Ă€ven med mig Marlon och Noah nĂ„gra timmar pĂ„ dagen eftersom att min syster Ă„ Niklas var kvar pĂ„ förlossningen. Supermysigt att fĂ„ lite kvalitetstid med mina smĂ„ troll ocksĂ„! 


Var verkligen en toppenbra midsommar. Hela dagen/natten var sĂ„ hĂ€rlig! Vi avslutade midsommarnatten ute pĂ„ stan med dans Ă„ drinkar! Och pĂ„ midsommardagen var det After beach pĂ„ Tofta sĂ„ vi Ă„kte dit och drack lite pĂ„ stranden innan vi gick in pĂ„ After beachen Ă„ dansade och hĂ€ngde hela dagen lĂ„ng. SĂ„Ă„Ă„Ă„ grym dag, massa mĂ€nniskor, solen sken och alla var pĂ„ topp! Jag Ă€lskar dagsfester och sommar och sol! 


Kommentera hÀr: