Halmstad

Hallådär! 


Ligger just nu i hotellsängen här i Halmstad. Flög hit igår och ska jobba härifrån idag vid 15-tiden. Kul med lite övernattningar i andra städer tycker jag, ser fram emot flera framöver! Igår var det jag och hela gänget jag jobbar med idag plus två till som skulle sova kvar här så när vi kom fram till hotellet blev det en liten AW. Trevligt att lära känna nya kollegorna!

Igår innan jag flög iväg så hängde jag med Amanda å Christoffer som höll på att rensa förrådet hemma hos henne. Haha snacka om mycket grejer! Var en sväng till soptippen också och sen åt vi lunch ihop hos Kalle. Sen flög jag till Stockholm och så vidare hit då. Det känns typ konstigt att flyga som passagerare nu när man börjar bli van att jobba på flyget 😅 

Jag har aldrig varit i Halmstad förut så nu ska snart jag och Julia (en av Visby-tjejerna som jag gick utbildningen med) ner på stan och utforska lite och se vad Halmstad har att erbjuda.

Kommentera här: