Ready for take off nu då!

Hallådär!
 
Förra veckan var sista veckan på utbildningen och så hade vi även vårt slutprov på onsdagen. Hela gänget klarade provet, vilket även resulterade i att vi då var klara med hela utbildningen! Så härlig känsla! Nu återstår bara 18 trainee-flygningar innan man blir helt "fri" och får sin egna lilla vinge - som då betyder att vi är helt färdiga! Vi firade dock såklart redan förra veckan efter att provet var skrivet med lite bubbel och lite härligt häng. Vi drog sedan in till stan och dansade några timmar på Café Opera, en väääääldigt lyckad kväll med härligaste tjejgänget. Är så glad att jag valde att gå denna utbildning, dels för att det varit kul men också för att jag träffat så underbart härliga tjejer! 
På torsdagen hade vi vår vingceremoni och fotografering (efter alltför få timmars sömn), men även denna dag var härlig! Stämnigen i lokalen var på topp och alla var glada att vi hade klarat utbildningen! 

Här nedan är hela gänget som vi hade vingceremonin med, både vi i vår grupp som kommer flyga ATR (propellerflygplanen) och den andra gruppen som kommer flyga de lite större JET-planen! 
Och här nedanför har vi vårt härliga ATR-gäng! Visby, Kalmar och Ängelholm. Sååå härlig bild tycker jag! (minus mina skor då haha, tvungen att nämna det ändå. Hade köpt ett par skor med lite för hög klack, som jag tänkte lämna tillbaka och byta - därför har jag dom inte på mig på denna bild. Behöll dom dock ändå i slutändan haha).
Så lyckliga att vi äntligen klarat utbildningen! Kommer sakna att hänga med dessa tjejer dagligen och längtar tills man får åka neråt i landet och hälsa på! Woop woop, nu är jag redo för livet som flygvärdinna och allt vad det har att erbjuda! Har redan jobbat två pass denna vecka och gjort 6 av mina 18 trainee-flygningar och det känns jättebra hittills! 

Kommentera här: