Spring Pride / en varm helg i Eskilstuna ☀

Efter avklarad utbildning förra veckan så åkte jag till Eskilstuna över helgen. Hann umgås lite med familj och vänner där hemma. Och just denna helg var det både vårfestival, Pride och morsdag och även STRÅLANDE sol och 30 grader. En fullspäckad, härlig och varm helg helt enkelt. Jag, min syster och Sofia var med och gick i Pride-paraden och höll på att dö av värmen. Men det är så härligt med Pride ändå, för alla är så glada och stämningen är alltid så kärleksfull och fin! På kvällen åt jag middag på stan med vänner och sedan vidare för lite drinkar och dans på torget. De hade ställt upp ett asstort "öl-tält" mitt på torget så där var det lite livemusik, dans och uppträdanden. Mycket trevligt! 
 
Fyllde på med lite mat innan paraden. Så mysigt att hänga lite syrran också! 
 
Dagen efter så firade vi morsdag litegrann med en lunch i Strömsholm med mamma. Hon hade varit på cykeltur så vi fick åka dit för att hinna fira lite morsdag också. Vi åt en mysig lunch ute i solen. Är så glad att jag har mamma i mitt liv. Ibland glömmer man bort hur lyckligt lottad man är som har turen att ha båda sina föräldrar i livet och dessutom att dom är världens bästa 
 
Och även mina älskade syskon. Tänk vilken tur jag har! 

Kommentera här: