En liten weekend i Visby

I fredags åkte jag hem till Gotland för att spendera helgen där. Största anledningen var för att vi skulle ha en överrasknings-babyshower för min syster så hon hade ingen aning om att jag ens skulle till ön i helgen. Hursomhelst så fick jag flyga med på jumpseat påväg till Gotland, det var lite mäktigt att göra det, fast det kändes nästan som att åka bil (fast i luften då haha).
Sen blev jag välkomnad av Maja och Marcus med lite gott å dricka och grillat. Favoritvärdparet helt klart! Vi satt på deras balkong, snackade skit och åt och drack lite i solnedgången. En perfekt fredag! 
Sov sedan kvar där och på lördag jobbade Marcus så jag och Maja tog en liten tur med hennes bil och njöt av Gotland. Det är sååååå vackert, blir liksom alltid överraskad över att det är så himla fint! Vi åkte sedan till ett kalkbrott där vi tog årets första dopp. Svinkallt men väldigt uppfriskande! 
På lördag eftermiddag var det äntligen dags för babyshowern och Isabell blev jätteöverraskad och hela eftermiddagen var väldigt lyckad! Vi hade ju dessutom bästa vädret så kunde inte ha önskat mer. Så härligt att få överraska henne med detta. Tänk att det snart är dags för hennes tredje lilla pojke att komma till världen. Vi väntar med spänning nu och jag hoppas det blir ännu en frisk bebis och lillebror till Marlon och Noah.
Jag avslutade min lördagkväll inne i stan med Nadine. Vi köpte med oss mat från Surfers, så goooott!! (Har längtat efter deras mat i över en månad nu haha). Sen drack vi lite gott i solnedgången och jag överraskades ännu en gång av hur underbart det är i Visby. Kvällen avslutades med en sväng på stan och massa dans på Gute, det var en väldigt lyckad kväll och en vääääldigt trött tjej som somnade efter en fullspäckad dag framåt småtimmarna.
 

Kommentera här: