Initial kursen godkänd

Hallådär! Nu är jag tillbaka på ön för lite påfyllning av energi. I torsdags skrev vi vårt slutprov på initial kursen och alla blev godkända så det firade vi med middag å vin inne i Stockholm! Mycket trevlig kväll med en del av gänget från utbildningen. Och igår hade vi vår sista dag på första delen av utbildningen och sen fick vi diplom och certifikat! 


Nu är det en vecka ledigt och sen drar kurs nummer två igång. Jag tänkte spendera några dagar här på Gotland och sen eventuellt åka hem en sväng till Eskilstuna ifall om det går att boka om min flygbiljett! 

Igår blev jag välkomnad med tacos å mys här hemma och två glada små pojkar! Sen åkte jag in en sväng till stan å överraskade Kalle, Christoffer, Amanda och Daniel å det blev lite kramkalas å häng där en stund. Ikväll ska vi umgås mer! Har saknat hela gänget här så det ska bli mysigt. 

Dagen kommer jag spendera i solstolen, bäst å passa på när solen tittar fram! 

Puss på er!




Kommentera här: