Lugnet på Gotland

Det känns så skönt att vara på Gotland. Även om jag trivts bra nu när jag varit i Stockholm en månad på utbildningen så är det ett helt annat lugn här. Man kan liksom andas igen haha.. I Stockholm har man typ högre puls automatiskt bara för att alla är stressade där dagligen. 


Jag var ute på en promenad förut ikväll och bara njöt av hur fridfullt allt var. Gick förbi ett "Kungsträdgården-träd" också, ni vet ett sånt med rosa blommor? Kändes så skönt att det stod där i sin ensamhet istället för att ha sällskap av hundratals turister. Tänk att man inte behöver åka till Stockholm för att se såna träd 😉

Nu ikväll har jag även haft kontakt med en tjej ang. en lägenhet här i Visby, så nu håller jag tummarna på att jag får den. Vore så skönt med något eget nu i sommar! Har inte riktigt tagit tag i boendesituationen förrän nu eftersom jag flängt runt så mycket på senaste. Får jag inte denna lägenhet så får jag köpa en bil istället och bo kvar hos min syster å familjen, det återstår att se!

Nu ska jag sova, ville bara dela med mig av fridfullheten här på landet! Godnatt!

Kommentera här: