Sommarkänslor ☼

Äntligen har sommaren kommit till Sverige också! Både idag och förra veckan bjussade Stockholm på sol och över 20 grader. Så himla härligt! Och nu är vi inne på sista veckan av utbildningen också, har verkligen gått snabbt alltså. Tiden i Stockholm blev inte riktigt som jag tänkt mig men utbildningen har varit roligare än förväntat och jag har träffat många superhärliga tjejer. Och nu är vi snart färdiga flygvärdinnor, haha det slog mig först förra veckan när vi övade på säkerhetsdemonstrationen vad jag egentligen gett mig in på, men det känns väldigt kul faktiskt och nu längtar jag till att komma upp i luften och börja jobba. 
 
Förutom att hänga med de härliga tjejerna här i Bromma på utbildningen och plugga så har jag varit inne i stan några gånger och tagit vara på det fina vädret. Uteserveringstiden är äntligen här och jag älskar det! Stockholm visar sig från sin bästa sida helt klart!
 

Kommentera här: