"Du andas glitter"

Förra helgen var jag på inflyttningsfest med glittertema. Kan ju inte bli annat än en bra kväll när man får klä in sig i glitter? Åh det var så himla härlig och lyckad kväll! Jag började kvällen hemma hos Christoffer med han och Kalle. Vi drack lite och sprayade in oss i glitter. Jag fick glittra deras skägg och jag var så lycklig haha. Blir så himla glad av glitter! Sjukt larvigt men sant. Efter vi hade glittrat ner hela oss och hela Christoffers badrum så var det dags att röra sig vidare. Så himla bra uppstyrd fest av Mathilda, Sofie och Rima! Hade verkligen jättekul. Kommer antagligen glittra resten av året nu också med tanke på hur mycket glitterspray-flaskor vi tömde där hemma hos dom. En riktigt bra kväll och jag hade till och med min kamera med mig, haha på både gott och ont. Hursomhelst vann jag också kvällens glitterpris för att glittrade mest och motiveringen var att jag andades glitter. Så himla fina! Tyvärr syns inte allt glitter på bild, men jag lovar er ett vi glittrade!
Och den där glitterhatten var egentligen också en del av min vinst, men eftersom jag är så snäll så fick Kickan tro att hon vann också. Så att det inte skulle bli dålig stämning ;)

Kommentera här: