Min 25-årshelg är bättre än din DEL 1 ♡

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag blev iallfall grundlurad av Elsa förra veckan. Det enda jag visste var att vi skulle åka till Stockholm över min födelsdag så jag packade ihop en väska och så åkte vi redan på tisdagkvällen. Då var vi bjudna hem till hennes pappa och Titti på middag så vi spenderade kvällen ute på Värmdö och sov även kvar där tills på onsdagen. När vi vaknade fick jag första brevet av henne inför min födelsdagshelg: (null)
(null)

(null)
Och fortfarande hade jag ingen aning om vad vi skulle göra. Hade kanske mina aningar eftersom att jag upptäckt att mitt pass var borta dagen innan, men ville ju inte heller bygga upp massa förväntningar (och hon lyckades ändå få mig att tro på att hon absolut inte tagit passet). Hursomhelst så åkte vi in till Stockholm senare den dagen och hem till Elsas syster Nora för att spendera dagen där och då råkade ju Nora försäga sig om onsdagskvällen vilket var jätteroligt tycker jag haha. Då har iallafall Elsa planerat med mina föräldrar i smyg att vi ska till Eskilstuna och äta middag med dom och jag blev jätteglad för det! Vi åt på Papas Tapas (som blivit lite av en tradition att vi äter på när någon fyller år) och det var lika mysigt och gott som alltid. Och supermysigt att umgås med mamma och pappa tillsammans med Elsa! Och så himla fin hon är som tänkte på allt, min fina underbara flickvän. Hon är ju helt otrolig!
(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Efter att vi ätit klart så tog vi tåget tillbaka till Stockholm och hem till Nora där vi skulle sova. Det blev inte många timmars sömn för på torsdagen skulle vi "ta tunnelbanan 04.20". Det var enda infon jag fick innan vi gick och la oss den kvällen. 

Kommer fortsätta i fler inlägg eftersom min födelsdag inte bara var en dag och jag har så mycket bilder jag vill lägga in. Så fortsättning följer :)

Kommentera här: