Min 25-årshelg är bättre än din DEL 2 ♡

Såååå, på torsdagen då var det uppstigning 03.45 och så gick vi ut och var påväg till tunnelbanan trodde jag. Men där stod istället en taxi som plockade upp oss och körde oss till Arlanda. Och mycket mera än det sa hon inte till mig förrän hon gett mig brev nummer två, checkat in oss och bagaget och då plötsligt kom mitt pass fram igen och hon avslöjar att vi ska åka till London (lättnaden över att det var återfunnet var ingenting jämfört med lyckan över att vi skulle flyga till London!!)  (null) (null) (null)
(null)
(null)
Och så landade vi i London!! Har velat åka dit sååå länge så jag blev verkligen jätteglad över att hon lurat iväg mig dit. Världens finaste flickvän alltså! Finns inga ord som kan beskriva hur tacksam jag är för allt detta hon gjorde för mig. Hon är bäst 

Brev nummer tre fick jag på flygplanet:
(null)
Väl framme i London så åkte vi tåg från flygplatsen till Marble Arch där vi skulle bo. Ett jättemysigt område precis vid Oxford Street och shoppinggatan! Så första dagen var vi ju skapligt trötta men bestämde oss ändå för en liten shoppingtur så vi strosade ut på Londons gator och bara njöt av att vara där! Både innan det började regna och när det regnade ✨
(null)

(null)
(null)
(null)
Såhär glad var jag trots tröttheten och febern jag lyckats dra med mig!
(null)

(null) (null)
(null)
(null)

Kommentera här: