Min 25-årshelg är bättre än din DEL 3 ♡

Första natten i London sov vi väldigt gott och på fredagen fick jag brev nummer 4 när jag vaknade:
(null)

(null)

Så fredagen var tanken att vi skulle på äventyr, och så blev det också men just London Eye och Akvariumet sköt vi upp till självaste födelsdagen eftersom det var sååååå mycket folk och vi orkade helt enkelt inte det just där och då. Men det blev en lång promenad från Marble Arch där vi bodde och så ner till Big Ben och den delen av London. Vi blev dock besvikna på att Big Ben "renoverades" och var helt övertäckt av byggställningar. Haha så typiskt! Och så regnade det massor men vi var trots regnet glada ändå! Och efter promenaden dit och lite köande bestämde vi oss för att dra därifrån och värma oss på en restaurang. Blev ännu en dag med massa mys i regnet! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Och trots regnet så försökte vi vara glada ändå och det tycker jag ändå att vi var! För oavsett om det regnar och är bajskallt så är jag alltid varm när jag är med henne. Det är sååå cheesy men så sant. 

Kommentera här: