Min 25-årshelg är bättre än din DEL 4 ♡

Och så kom självaste 25-årsdagen! 31:a mars fyllde jag tant och det är okej. För jag hade världens bästa födelsdag!! Och födelsedagar! Haha, när det var själva födelsdagen så kändes det redan som jag fyllt år i flera dagar. Hon hade ju gjort så mycket fint för mig ♡ På min dag väckte hon mig med ballonger och frukost på sängen! Min allra finaste Elsa! Och så fick jag en jättefin klocka också!! Som om inte resan och allt annat hon gjort räckte liksom. Hon är helt otrolig! Förstår inte ens att det är sant ännu liksom. Allt hon gjorde för att få mig att känna mig speciell! Allt hon gör dagligen. Förstår inte hur jag kan ha haft sån tur att hitta henne ♡ Jag är lyckligast i världen som har dig ❤️
(null)
(null)
(null)
(null)

Som jag skrev i förra inlägget så hade vi sparat akvariumet och London Eye till födelsdagen istället så vi begav oss dit igen (men tog tunnelbanan denna gång haha) och så gick vi först till akvariumet men blev båda två ganska besvikna. Det var massa barnfamiljer med barn som skrek och man köade sig igenom hela akvariet så det förstörde ju typ hela upplevelsen. Och dessutom var det jättesmå akvarium och alldeles för många fiskar/hajar/sköldpaddor i varje "bur". Så därinne spenderade vi inte mera tid än vi behövde utan gick sedan vidare till London Eye där hon beställt en champagne-tur! Så vi fick lite VIP och sen åkte vi upp i hjulet, tittade ut över London och skålade med champagne!  (null)
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kvällen på min 25-årsdag hade hon bokat bord på en restaurang med ett väldigt speciellt koncept. Var väldigt häftig upplevelse som är svår att förklara. Vi kom till restaurangen och så slog vi oss ner mittemot varandra vid ett stort långbord. Och så var det en bok framför oss så hela middagen var det en liten fransk kock som underhöll oss. "Le petit chef" (vet inte hur det stavas på franska men läs det med fransk brytning så blir det rätt 😉). Hursomhelst så var det liksom som en liten gubbe i 3D som gick på bordet och pratade och berättade om all mat och bläddrade i boken för att visa oss historien om maten. Ja, ni hör ju. Svårt att förklara men en otroligt häftigt upplevelse och det serverades fem lite mindre rätter från olika delar av världen och en huvudrätt som var lite större och så fick man en speciell drink till varje måltid. Det var en väldigt speciell smakupplevelse men en garanterat minnesvärd födelsdagsmiddag!
(null)
(null)         
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)     
(null)         
(null)

(null)
(null)





Kommentera här: