Alla hjärtans dag ♡

Igår var det alla hjärtans dag och alla är som vanligt väldigt kärleksfulla en sån dag. Jag älskar verkligen det! Folk är till och med snällare dagar som dessa haha. Jag spenderade iallafall halva min dag med att jobba och sen när jag kom hem lagade jag mat. Gjorde en högrevsgryta för första gången i mitt liv och det blev faktiskt förvånansvärt gott! Malin och Amanda var förbi en sväng med en dos kärlek också. Underbara vänner alltså! 

På kvällen överraskade jag min fina med middag när hon kom hem från jobbet och där gick jag och väntade med pirr i magen tills hon skulle komma hem. Det är så mysigt att det pirrar och att jag fortfarande blir nervös även nu när vi är sambos. Älskar att hon får det att pirra varje dag. Och jag är så glad att jag fick spendera alla hjärtans dag (och såklart alla andra dagar) med henne. Jag älskar henne på ett sätt jag aldrig någonsin vågat älska förut och det är en grym känsla vill jag lova. 
(null)

(null)
Hon gör mig så glad 
(null)

(null)

(null)
Vår första alla hjärtans dag i våran lägenhet. Så himla mysigt! 
(null)

(null)

(null)

(null)
Hon kom hem med vita rosor till mig, jag älskar vita rosor. ♡♡♡

Kommentera här: