Sambos(!!)

Nu börjar vi äntligen komma iordning litegrann i nya lägenheten. Och vi har snart varit sambos i en vecka!! Så sjukt, men så underbart. 

I söndags gick flyttlasset från Stockholm till Visby och allt gick faktiskt bättre än förväntat. Hade dock aldrig klarat det utan pappa, så all cred till honom! Men vi var jäkligt duktiga vi också! Nu såhär fyra dagar senare börjar träningsvärken lägga sig. Äntligen! Det tar på krafterna att flytta. Och katterna börjar trivas också tror jag. Jajamen, jag har inte bara blivit sambo med Elsa, utan även Chabli och Tolouse. Så vi blev en liten familj direkt. Supermysigt faktiskt trots min allergi (funkar so far väldigt bra med receptfria allergitabletter tack och lov!) 

Elsa har snart jobbat sin första vecka på nya jobbet och det har varit långa dagar för henne så i helgen får vi äntligen vara lite lediga tillsammans bara hon och jag och bo in oss ordentligt. Det är en stor omställning för både henne och mig så efter denna vecka lär vi vara helt slut. Helgen är efterlängtad med andra ord! Men det känns iallafall jättebra att vara sambos! Förstår det inte riktigt än bara, att jag blivit sambo, men jag älskar det! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: