Midsommarhelgen

Nu när det börjar bli grått och tråkigt här så måste jag liva upp bloggen lite med sommarfeeling. Därför passade det bra med en liten throwback till midsommarhelgen tycker jag!

I år var vi hemma hos oss, i vår trädgård. Det var dock blåsigt och jäkligt då. Sommaren hade inte riktigt dragit igång ordentligt men det hindrade inte oss från att sitta utomhus iallafall, så vi satte upp två partytält och hade det toppen ändå! Förutom att jag alltid stressar upp mig innan såna här saker så var det en jättemysig midsommarafton. Var ju ändå med världens bästa gäng! 

För min del blev det dock en ganska lugn midsommarafton för att jag skulle orka med öppningen av Tofta Beach-club dagen efter. Har blivit för gammal för två-dagars-fester helt enkelt haha. Och Tofta var minst lika kul som förra året! Älskar alla mina underbara vänner och så älskar jag ändå sommaren alltså (även om jag hatade den extrema värmen i somras). 

Efter Tofta beachclub var det såklart Kallis och Sverige-matchen som gällde. Dom gick ju inte hela vägen men vi hejade ju fram tills dess iallafall 😁

Här kommer iallafall lite bilder från min fina midsommarafton! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och så midsommardagen på Tofta 



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och såklart avslutade vi med Sverige-outfiten 
(null)

(null)

Kommentera här: