En hel sommar bara susade förbi

Hallådär!

Sommaren kom lika snabbt som den försvann och i år slog nog Sverige rekord med värmen. Har inte varit roligt att jobba i kabinen på ett flygplan hela sommaren vill jag lova. Tänk er att gå runt i en bastu varje dag med uniform på sig. Nä, fy. Inte att rekommendera! Vi överlevde sommaren iallafall och till nästa år kommer jag se till att ha flera semesterveckor än dom två jag hade i sommar. Som dessutom inte var sammanhängande. Har varit trött och det har varit mycket jobb. Men som tur är har jag ju härliga kollegor som fått mig att överleva dagarna på jobbet! 

Förutom att jobba har jag ändå hunnit med en del kul också! Har spenderat dagarna jag varit ledig på stranden, vid kalkbrottet eller bara myst med vännerna någonstans. Har dock blivit dåligt med grillkvällar pga eldningsförbudet i hela landet. Men god mat har vi ju ändå hunnit få i oss :) Och god dryck. Vin blev till vatten några veckor där i somras och vardagarna var fest hela tiden haha men det är okej ibland! Vi har haft kul iallafall! 

Ska gå igenom mitt album med bilder på telefonen för att försöka fräscha upp sommarminnena och så slänger jag nog in ett litet inlägg om det så småningom. Kul att skriva här igen ju! Välkommen tillbaka Alexandra! Tack tack 😁
(null)

1 Amanda:

skriven

Puss ❤️❤️

Kommentera här: